lørdag 21. desember 2013

Luke 21


Har du ikke sjekket ut bloggen til Ellevillamalla synes jeg du skal gjøre det nå.


Bildene er alltid fine og fargerike, og bloggforfatterens stil er klar og gjennomført. Såpass gjennomført er den, at da jeg så skålene fra Lucie Kaas i butikken tenkte jeg på henne - og dagen etter kunne jeg lese på bloggen at akkurat de skålene sto på ønskelista hennes. :)


Hver dag i fram til jul poster jeg et fint inspirasjonsbilde - julestyle. Med bildet følger enten produktinformasjon, blogganbefalinger, oppskrifter eller DIY-tips.


2 kommentarer:

  1. Oi, oi, oi for en overraskelse søta;) Tusen, tusen takk for fine ord du, det varmer veldig vet du;) Ha en flott lørdag og en strålende jul:)
    klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Vel fortjent. :) Ha en deilig jul du og!

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!