søndag 8. desember 2013

Luke 8




Denne finne adventstaken er laget av Anette fra Kremmerhuset-bloggen. 

Hun lagde den helt enkelt med en glassvase, litt dekorsand, et lite rådyr og noen hvite stearinlys.


Veldig fint! :) 

Selv har jeg i år bare satt fire kubbelys i det ene vinduet vårt. Jeg har på lysene hver dag, så jeg må ha kubbelys, ellers forsvinner lys nummer én før det har gått en uke. :-D

Vil du se bilde av det kan du det på min Instagram-profil.

Hver dag i fram til jul poster jeg et fint inspirasjonsbilde - julestyle. Med bildet følger enten produktinformasjon, blogganbefalinger, oppskrifter eller DIY-tips.
 

2 kommentarer:

  1. Veldig dekorativ adventsstake - me like:)
    En finfin 2. søndag i advent til deg:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for kommentar! Ha en god kveld du og. :)

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!