fredag 31. januar 2014

Bulldogmania


Altså, jeg har selvsagt ikke noe problem med å forstå hvorfor det florerer av bulldogs i butikker, på klær og produkter for tiden. Det er jo verdens fineste hunder. Tydeligvis forstår flere og flere dette. ;-D

I går kjøpte jeg meg en ny t-skjorte på H&M, kostet kr. 99. Festlig tekst, det er ikke få ganger folk spør om det er en mops/pug jeg rusler rundt med. :)



Har også sett at de nå har en pysjamas/kosebukse med bulldogs på Cubus, og den er faktisk på salg nå.


Den koster nå kr. 187. Er du ikke så heldig at du har en sprell levende bulle i heimen er kanskje dette et alternativ? ;)

Som jeg skrev i dette innlegget fikk jeg for litt siden tilsendt ProVit godbiter til hund. Snoopy elsker dem, så jeg pleier å ha en liten haug i lomma når vi er ute og går tur. Så belønner jeg han innimellom på innkalling eller triks. Synes disse godbitene er bra å gi, da de er helt rene og sunne, ikke sukker, soya og annet tull i disse. :)

Mer bulldogmania? Se her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!