fredag 17. januar 2014

Kosekrok


Jeg har vært hjemme fra jobb en stund nå, på grunn av lungebetennelse. Noe så forferdelig kjedelig!

Har flere ganger følt meg bedre, men vips har jeg blitt dårlig igjen. Rakk å komme tilbake på jobb én dag før jeg måtte kaste inn håndkle igjen.

Så da har jeg ligget og sittet her i kosekroken min. Sett altfor mye på tv og ikke orket så mye annet enn det.

Den ene dagen jeg var på jobb fikk jeg i alle fall lagt ut en kul interiørkonkurranse på Kamille.no. Vi skal nemlig finne Norges fineste kosekrok! Se her! Anbefaler deg å sende inn bilde av kosekroken din, det vanker flotte premier og heder og ære. :)

Imens skal jeg ligge på sofaen litt til, heldigvis har jeg bestevennen min ved min side hele tiden. Skal hilse så mye fra Snoopy. ;)


Ha en herlig helg! :)

4 kommentarer:

  1. Uff, så kjedelig! God bedring og god helg! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. :) Jeg er mye bedre nå, så det er deilig. I dag har jeg til og med våget meg en liten tur ut, det var veldig deilig. :)

      Slett
  2. God bedring. Søt bestevenn du har til selskap.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det. :) Jaa, han er så god, hjelper å ha han her. :)

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!