tirsdag 28. januar 2014

På ønskelisten


I dag oppdaget jeg en ny, kjempefin nettbutikk!

Wonderelle.com har nyyyydelige kakefat og annet tilbehør i kake- og dessertkategorien. Har lenge tenkt at jeg trenger et nytt, høyt kakefat, jeg er jo glad i å bake. Undres om jeg ikke må inn og shoppe på denne siden altså. :)

Se på dette søte isglasset! Det finnes i rosa og blått og. 

Og denne lille, søte boksen var jo også kjempefin. Usikker på hva jeg skulle hatt den til, men alt må jo ikke være så praktisk, eller!? ;-)



Apropos baking, for litt siden la jeg ut en oppskrift på kjempegode gulrotcupcakes, du finner dem her.

Ha en god dag! :)

2 kommentarer:

  1. Oh my... Jeg har ikke råd til at du skal vise meg sånne sider :O

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, såå mange fine ting! Passer dårlig med januarlommebok, ja. :(

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!