fredag 31. oktober 2014

Tilbake!

Oioioi, nå var det lenge siden sist!

Jeg har hatt et veldig spennende 2014 - her har det skjedd mye!


Nyttårsaften 2013 satt jeg hjemme, hadde lungebetennelse og hadde avlyst alle planer på grunn av det. Jeg hadde en koselig kveld sammen med sønnen min, men det var ikke den beste nyttårsaftenen jeg har hatt, akkurat ... Men husker jeg chattet litt med en kjekk kar på Facebook den kvelden, og nå, snart ett år etter er den fine mannen kjæresten min og om en måned flytter vi inn huset vi har kjøpt! Er det ikke helt vilt? Og helt fantastisk! :) Så nå går jeg fra å bo sammen med en gutt på 11, til å få samboer og tre ungdomsgutter til i huset, plutselig er vi en familie på seks - jeg gleder meg!

 
Her er det fine huset. Det ble bygget i 1924, men er helt totalrenovert de siste årene.

 
Blit gøy å innrede et helt hus! Flere blogginnlegg kommer. :)

2 kommentarer:

  1. Så herlig Hedda;) Gratulerer igjen med det ene og det andre!
    Fantastisk velfortjent og nyyyt livet:)
    Jeg gleder meg til fortsettelsen ....
    Klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!