tirsdag 11. november 2014

17 dager ...


I dag har vi blitt enige med de som har solgt oss huset at vi framskynder overtagelsen til 28. november - det er kun 17 dager til!
 

Didrik og jeg jobber på spreng her hjemme, for å bli kvitt alt rask vi ikke gidder å ha med oss videre og for å pakke ned alt vi skal ha med.
 
Jeg gitt bort en haug med gamle tallerkener, krus og telysholdere. Jeg har lagt ut en kasse med bøker som jeg håper noen vil ha, en ekstra juletrefot er til salgs og jeg har gitt bort en treningsmatte, masse, masse, masse klær, solgt en sjeselong, solgt fem fine spisestoler, gitt bort et speil og gitt bort masse gamle magasiner, for å nevne noe. Føler på en side vi ikke har noen ting igjen, og på en annen side at vi har altfor mye vi må pakke ned.
 
Jeg har en kjempedeilig seng jeg må bli kvitt og, en rammemadrass fra Svane som kun er ett år gammel. Og sofaen skal jeg prøve å selge.
 
Holder også på å hente inn tilbud på både flyttebil og flyttevask. Og jeg har snakket med Get om å få flyttet over tv og internett.
 
Mye å styre med når man flytter! Puh!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!