mandag 10. november 2014

Badedrøm


Det nye huset har to superfine bad.



Det ene har direkte inngang til soverommet som K og jeg skal ha. Det har ekstra høyde under taket, og fine, mørke, grå fliser.


Det har dobbel vask med stort speil hvor springen kommer ut av speilet. Veldig stilig, synes jeg. :)


Badet har både dusj, toalett og badekar.


Det andre badet har, i tillegg til dusj og toalett, en benkeplate med plass til vaskemaskin og tørketrommel under. Vi skal ha Ks vaskemaskin som han tar med seg fra huset han flytter fra, og min kombinerte vaskemaskin og tørketrommel. Vi har jo til sammen fire barn, fire gutter i ungdomsalderen. Tipper det blir mye klesvask! Så da er det veldig greit å kunne vaske to maskiner på en gang, istedenfor at en maskin som kun er tørketrommel skal oppta den ene plassen.

På badet jeg hadde for mange år siden, da jeg bodde i en fin leilighet i Groruddalen, hadde jeg et treetasjes kakefat fullt med deilige såper og badebomber. Det var så deilig! I den leiligheten hadde jeg boblebadekar, og selv om det ikke er det jeg får nå, så gleder jeg meg veldig, veldig til å ha badekar igjen. Det vet jeg flere i familien også gleder seg til. Staaaas!

4 kommentarer:

  1. Fantastisk lekre bad!!
    Likte spesielt det med grå fliser, og i kombo med soverommet - wow, det er en drøm altså ♡ Jeg og hadde slikt kakefat med bomber og såper før, lekkertsmekkert:))

    Heldige dere!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Gleder meg vilt til å ha badekar igjen, og synes det ser så deilig ut å bare kunne skride ut av badekaret og rett inn i soverommet. Veldig deilig at huset har to ferdig oppussede bad. :)

      Slett
  2. Så utrolig flotte bad! Det er en av de tingene jeg virkelig savner ved å bo i en relativt liten bygårsleilighet - badet har ikke plitt prioritert. hehe. Vårt bad er akkurat så stort (lite) at man kan gå inn og snu seg. :P Å være 2 stk som skal pusse tenner samtidig kan man bare glemme. Da må den ene stå i gangen. hehe.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, du får trøste deg med at du bor midt i verdens beste by, man kan ikke få alt. :-D Bygårdslivet har så absolutt sin sjarm, så lenge man skal bo i leilighet er det det aller fineste alternativet, synes jeg. Ville ikke hatt annen leilighet enn gammel bygård. <3

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!