fredag 7. november 2014

Badet


Badet i Løkka-leiligheten er ganske gammelt, men litt endringer er det gjort de siste årene.

Som jeg sa da jeg nettopp hadde kjøpt leiligheten, så ønsket jeg egentlig å pusse opp badet, for at det skulle bli skikkelig fint og nytt og fresht.

Badet er ganske stort for å være et bygårdsbad. Dette badet var egentlig kjøkkenet i denne leiligheten før, men her har noen tidligere eiere pusset opp og endret.

Jeg ønsket ikke å bruke flere hundre tusen på en totalrenovering av badet med en gang jeg flyttet inn, men jeg fikk i alle fall satt inn en stor benkeplate med plass til enorme mengder sminke og baderomsprodukter - i tillegg til håndklær. Helt supert, egentlig.

Jeg kom aldri så langt at jeg fikk hengt opp noen overskap, som jeg egentlig hadde tenkt. Men egentlig ble det mer enn nok oppbevaring med den benkeplaten. :)

Her er badet slik det så ut før. Med altfor dårlig utnyttelse av plassen, synes jeg.


4 kommentarer:

  1. Noen ganger er det ikke så mye som skal til for å få det litt mer praktisk.
    Gratulerer med salg av leiligheten! Gleder meg til å følge deg i nytt hus.
    Ha en riktig fin helg! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig, det hjalp betraktelig med den benkeplassen der. :) Men hadde jeg bodd her lenger, hadde jeg nok fullt planene helt ferdig. Takk for hyggelig kommentar, gøy at du vil følge videre. Go' søndag!

      Slett
  2. Det enkle er ofte det beste - og jeg synes badet ditt fikk et bra løft med den benken:) Lyst og koselig bad du har:)

    Ønsker deg en finfin søndag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar, Marianne. :) Ha en fin søndag videre.

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!