torsdag 20. november 2014

Endelig litt shopping!


I dag har jeg hatt en fin dag. Og jeg har, for første gang, handlet noe til det nye huset.


Nå er det bare åtte  dager igjen til vi får nøkkelen til huset! :-O Føles helt vilt! Får så sommerfugler i magen av å tenke på det!

I dag var jeg innom den fine interiørbutikken, Houz, som ligger på Løren her i Oslo. Jeg kjøpte den fine DIY-lampen fra House Doctor, som jeg snakket om i går.



I butikkens vindu hang den utstilt med en pære med gult lys, men jeg har tenkt å kjøpe en pære med hvitt lys. Tenker det blir finest i gangen, at det blir lysere.


Jeg kjøpte også et kjempefint langhåret lammeskinn fra Natures Collection og en sort lysestake fra House Doctor.

Kjente det var stas å kjøpe noe til huset. :) Kommer til å tenke på det når jeg ser lampen henge i gangen, at det var vår første nye ting i vårt felles hjem. <3

Ellers har vi nå meldt flytting til Folkeregisteret, vi har snakket om hva slags dørskilt vi vil ha og i morgen skal vi på møte i banken angående vårt felles huslån. Dette er så stort! Og rart! Og veldig, veldig fint.

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!