onsdag 19. november 2014

Lampe til gangen


Lamper er skikkelig vanskelig, synes jeg! Ikke så mange lamper jeg liker, egentlig. Men heldigvis dukker det opp en og annen innimellom som jeg faller for.

Huset vi har kjøpt har tre etasjer, og i trappen er det fin plass for å henge en lampe. Her er slik gangen så ut i salgsprospektet:


K og jeg har sett på litt forskjellige lamper, og begge synes denne fra House Doctor er kul.


Jeg har sett at de har den på interiørbutikken Houz som ligger på Løren, kommer til å ta en tur opp dit en av de nærmeste dagene og kjøpe den.


Lampen heter DIY, og man må selv træ kulene på lampeledningen. Helt nederst henger en stor lyspære. Mener å huske den kostet 1050,- på Houz.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!