onsdag 12. november 2014

Linselus


Jeg har vært på fotoshoot med Kamille, i en matreportasje hvor temaet er julebord med venninnene.

Hele saken kan ses i Kamille som er i butikken nå, og jeg kan skrive under på at maten var åh-så-god! De oppskriftene bør du prøve!

Stylingen på klærne var veldig annerledes enn jeg selv hadde valgt å ha på meg på fest, men så handler jo ikke saken om meg heller, så det fikk bare være, hehe.


Jeg har skrevet om jobben flere ganger på denne bloggen, for eksempel da Kamille lagde en festreportasje her hjemme hos meg, med meg og mine venninner som modeller. Da var det stylist Silje Aune Eriksen som gjorde interiørstylingen og hun er SÅ flink! Skulle gjerne hatt hennes hjelp til innredning av det nye huset, hehe. ;)

Didrik og jeg var også med i en veldig fin reportasje som handlet om hvordan du ser deg selv, kontra hvordan de som er glad i deg ser deg. Hadde med meg Didrik på en annen reportasje og, da gjorde vi en reisereportasje i Kroatia. Det var veldig stas. :)

En annen gang ble jeg intervjuet om hvilket rom som er mitt favorittrom. Da hadde jeg akkurat kjøpt diskokula mi, og var vilt begeistret over den. Snoopy gjorde det veldig godt som fotomodell, synes jeg, hehe.

Det hender vi blir satt til å teste diverse produkter, dette skrev jeg om her.

Disse tingene, som egentlig ikke står i stillingsbeskrivelsen min, er ganske artig å være med på, synes jeg. Spriter opp hverdagen litt. :)

2 kommentarer:

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!