torsdag 6. november 2014

Solgt

 


Leiligheten min er solgt! Her er noen bilder av stuen og kjøkkenet, slik det framsto i boligsalgsannonsen.

Jeg har det ikke så sterilt og ryddig til vanlig. Normalt sett er det flere personlige bilder og ting og tang som står framme.


Lurer du på hvorfor det er med en sau på flere av bildene? Det er megler Marianne Dåsnes sin sau, hehe ... Han er med på alle visningene hennes, og han har til og med egen Instagram-konto. Sjekk ut: @sauenludvig




Kommer til å savne leilighetens fantastiske takhøyde, rosetter og stukkatur - og ikke minst alle de store vinduene som slipper inn så mye deilig lys.


Lysekrona vurderer jeg å ha i stua i det nye huset. Får se om K (mannen i huset!) er enig i det. :)


Kult med tavlevegg, synes jeg. Kanskje vi får plass til det på det nye kjøkkenet og? Gjenstår å se.




Koselig med peis! Det er heldigvis peis i det nye huset og. :)


2 kommentarer:

  1. Lekker leilighet, skjønner godt at den ble solgt;)
    Lykke til i nytt hus, gleder meg til og følge deg der... nettopp oppdaget denne herligheten av en blogg!

    Ha en fin fin helg !!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar, så gøy at du vil følge bloggen videre. Ha en herlig søndag! :)

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!