torsdag 13. november 2014

Stuebord



Nå er det bare få uker igjen til vi flytter inn i det nye huset, iiiih!

Inni hodet mitt surrer det rundt og rundt med innredningsideer og ønsker og planer for innkjøp av ting og tang.

Funderer litt på hva slags stuebord vi skal ha.

Stuebordet jeg har i dag er fra Ikea, og er egentlig bare et midlertidig bord, til jeg vet hvilket jeg skal ha.



Jeg synes Como-bordene til Bolia er veldig fine, men de er jo også veldig dyre. Synes både varianten i lys betong og marmor er fin. Aller finest er det å ha både et stort bord og et lite, stående sammen, litt over og under hverandre. Men da snakker vi at tusenlappene virkelig flyr ut av vinduet ...

Synes også disse bordene med brett på toppen er ganske fine, men vet ikke hvor de selges. Noen som vet? (Bildet er lånt fra denne bloggen.)


Jeg synes også at dette stuebordet her i betong er kult - og min kjære handyman har sagt han godt kan lage et! Det hadde vært stas, altså! Kanskje vi går for det? (Bildet er lånt fra interiørbutikken Houz).


3 kommentarer:

  1. KULE bord du viser:)
    Homemade betongbord hadde jo vært helt knall, det hadde jeg gått for;)
    De bordene med kant er HAY sine tray table - kule de og, men litt upraktisk som sofabord syns jeg:)

    Blir spennende og se hva du ender opp med :)

    Ha en fin helg - endelig:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ah, Hay, er det så klart, ja. Ja, synes det hadde vært veldig kult med hjemmelaget betongbord, men det er mulig det blir det i spisestuen, så da kan det bli litt mye, hehe. Her har vi ikke bestemt oss enda, får se hva det blir til. :)

      Slett
  2. Åh, elsker betongbordet! :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!