torsdag 4. desember 2014

Endelig er vi på plass!



I alle fall sånn noenlunde.

Det er fortsatt mye som gjenstår, men vi kommer oss i orden sånn litt etter litt.

Vi har fått på plass sofaen, den er mannen i huset sin Bolia-sofa, han hadde den fra før. Puter har vi ikke fått ordnet enda, men de grå putene er i alle fall en start. De er fra Ikea.


Stuebordet har vi mekket selv! Jeg gikk og kjøpte materialer og mannen bygde det her i fei. Synes det ble litt stilig, jeg! Selv om det er tanken at dette kun er et midlertidig bord, til vi finner et vi virkelig elsker og MÅ ha. :)

Julestjerna kjøpte jeg på Granit og det fine saueskinnet er fra Natures Collection, det kjøpte jeg på Houz.

I dag er planen å få koblet til vaskemaskinen og få hengt opp lampene i spisestua. Og kanskje rekker vi å få på plass tv-benken og tven og? Det hadde vært herlig. :)



4 kommentarer:

  1. Gratulerer!!
    Så lekkert, og sikkert utrolig digg med stort hus:) ♡

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja, det er veldig deilig å bo i hus altså. :) Mye plass i forhold til hva jeg er vant til (selv om huset egentlig ikke er så stort). Gleder meg til alt er på plass, er en del som gjenstår.

      Slett
  2. Hey, congratulations, the table is wonderful. I love this pure style. Made one out of ballets. And the sheep fur is so perfect on your couch!!! Looks great!
    Have a happy time
    Elisabeth

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!