onsdag 21. januar 2015

Kjas, mas og kjærlighet


 Tilværelsen som samboer og huseier i en familie med til sammen fire ungdommer har vært ...


... helt fantastisk så langt!

Kan jo høres overveldende ut at vi har fire gutter i ungdomsalderen her, men det er mye bedre enn det høres ut som. Makan til fine gutter har jeg aldri møtt. Okei, så krangler vi innimellom om husarbeid og skjermtid, men mest av alt er det gøy og fint å tilbringe tid med disse kidsa. Så morsomme, snille, intelligente og vakre, alle fire. Og det har jo blitt en fryd å lage middag nå, da de tre eldste - og mannen - skryter til jeg blir flau av hver eneste rett. Didrik er jo vokst opp med matlagingen min, og synes ikke det er så stas, han drømmer mer om fiskepinner og halvfabrikata, pfff ...

Didriksen og meg

Jeg føler meg så heldig for tiden, og er så glad og takknemlig for den utrolige endringen livet mitt har tatt.

Nå har vi vært gjennom flytting fra leiligheten på Løkka og Kims hus på Fetsund og inn i vårt fine, lille hus. Vi har slått sammen to familier, og vi har klart å finne ut av hvilke møbler vi skulle beholde, hvilke vi skulle selge, gi bort og kaste. Ikke en lett oppgave, altså! Vi har hatt barnebursdag, jul og nyttårsaften. Vi holder på med å bygge ut litt slik at alle barna skal få hvert sitt rom, og har slitt med håndverkere, venting på materialer, kjøping av materialer og rot og mas i forbindelse med det.

Mye greier på en drøy måned!

Kim og jeg på en av våre mange bilturer bort til søpledynga. Topp stemning! :-P

Og jeg synes vi har klart oss veldig bra. :) Har vel hatt en dag eller to hvor jeg har vært sinna og lei og tenkt "Nei, nå drar jeg hjem!", for så å ha kommet på at jeg ER hjemme, jeg har ikke noe annet hjem å dra til, haha! Men de dagene kan jeg som sagt telle på en hånd. Resten av tiden har vært bra. Mer enn bra. :)

Schærstepar

Det er nesten så jeg ikke tør å si det høyt. Men jeg føler meg lykkelig. Kan ikke huske at jeg har hatt det så bra før. Føler livet er fullt av kjærlighet, og jeg kan kjenne det bobler i hjertet bare jeg tenker på det.

Noe så fint.

(Tenker du nå, æsj for en perfekt framstilling og livet er liksom så rosa og blablabla, så kan jeg trøste deg med at det på andre arenaer enn på hjemmefronten ikke er det helt store om dagen. Men jeg gleder meg til å komme hjem hver dag, og det er jo det som er det viktigste. Jeg velger å fokusere på og framheve det positive. Det jeg er så glad for! Og så får det som er dritt bare være dritt. Det er alltids noe som ikke er bra, et problem eller 10, folk som irriterer og ting som er vanskelig, men det skiter jeg i, akkurat nå.)

Håper du også har det bra! Takk for at du leste. :)

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!