fredag 6. februar 2015

Do it!


Plakater, body til baby, mobildeksler og mer. Har vært så gøy å være litt kreativ igjen ...


... og plakaten over beskriver mottoet jeg har i disse dager. Istedenfor å bare tenke på alt jeg heller skulle gjort, går jeg heller ut og bare gjør det. Deilig! Det er jo til syvende og sist kun en selv som kan endre på situasjonen en er i, uansett hvor kjipt eller vanskelig det kan være å skulle forandre ting.

I tillegg til en del andre prosesser jeg har satt i gang, sitter jeg nå på kveldene og leker meg med penn, papir, Photoshop og Illustrator.

Denne posteren passer til den og de som føler de har verdens beste unge (har vi ikke alle det, egentlig?)




Den kan også fås som body til baby, og du kan velge mellom blå eller rosa.


... Og som vanlig er jeg inne på bulldogmanien min, og her er produkter for de som er like hundegale som meg. ;)



Ønsker du å se nærmere på produktene jeg har laget, samt priser på dette finner du alt her.

Og ønsker du å bestille kan jeg, hvis du bestiller innen 8. februar, gi gratis frakt. Benytt i så fall denne linken.

Driver du med noe kreativt om dagen? Fortell meg gjerne om det!

Ha en herlig dag! <3

1 kommentar:

  1. Kjempestilige produkter - love it!

    Ønsker deg en finfin morsdag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!