onsdag 4. februar 2015

Pute - designet av meg!




Jeg har jo som kjent en begeistring for bulldogs, og da spesielt franske. Nå har jeg laget en pute!
 
Den koster kr. 150,- og kan bestilles herfra.
 
En annen pute kommer også snart for salg, den ser slik ut:
 
 
Jeg kjenner jeg bobler over av kreativitet nå for tiden - har fått en ny giv og er skikkelig engasjert.
 
Er det ikke rart hvordan man kan gå i ukesvis, månedsvis, og føle seg totalt uengasjert, lei og tafatt? Og så plutselig får man et "Eureka!"-øyeblikk og en ide ramler ned i hodet på deg, og du får skikkelig trua igjen.
 
Det har skjedd med meg nå!
 
Har mye annet fore for tiden, det skal jeg fortelle om om ikke så altfor lenge. :)

2 kommentarer:

  1. Så morsomt med egendesignede puter! De var kjempestilige! :-)
    Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Hver januar/februar kjenner jeg at det begynner å krible så smått i kroppen og jeg får en trang til å være litt kreativ igjen. Dessverre henger ikke alltid kroppen med på alt hodet gjerne vil, så mange prosjekter blir bare med tanken. -men kansje i år er året!?
    spent på å høre hva mere du har fore! :-) Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det!

      Nei, det er ikke alltid like lett, og noen ganger har man bare ikke overskudd, og det er jo også helt greit. Det skal jo være lystbetont, så i slike stunder noterer jeg meg gjerne ideen i notatene på mobiltelefonen min, og så tar jeg det fram en vakker dag jeg har lyst og ork.
      Ha en fin dag! :)

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!