torsdag 28. mai 2015

Dette ønsker jeg meg nå



Har laget en ørliten liste over hva jeg ønsker meg akkurat nå.

Adlinks:

1) En ny hverdagskjole. Med striper. Synes stripete kjole eller genser med skinnjakke over er superkult. Og denne kjolen tenker jeg er fin enten jeg velger flate eller høye sko. Fra Ellos, kr. 179,-

2) En kobberfarget trådkurv. Ser for meg at jeg kan ha den stående på bordet med frukt i. Eller servere rundstykker i den til frokost. Eller så kan den ligge i gangen og passe på posten. Kjempefin uansett! Fra Bloomingville, kr. 219,-

3) Blomstrete sneakers. Joggesko bruker jeg til både jeans, tights og kjoler. Bruker de både på jobb og på fritiden. Både deilig å gå med og fint å se på. Fra Ellos, kr. 399.

4) Vitrineskap. Åååh, dette ønsker jeg meg såå! Dette trenger jeg! Vil gjerne ha det i stua, plassert slik at det synes fra både stua og spisestua. Har tenkt til å ha vinglass og andre fine ting i det, ting som tåler å synes. Fra Ellos, kr. 3999,-

5) Bomberjakke. Eller baseball-jakke, om du vil. Denne er i ull og har ermer i mykt elgskinn. Kul å slenge over sommerkjolen en kjølig kveld. Fra Close by Denim, kr. 2999,-

6) Armbånd. Har kanskje i overkant mange armbånd i smykkeskrinet, men dette var jo så enkelt og fint! Fra Sophie by Sophie, kr. 990,-

7) Rouge. Sommerlige roser i kinnene! Fra Make Up Store, kr. 230,-

4 kommentarer:

  1. Så mye fint! Dette er helt deg, snuppa <3

    SvarSlett
  2. Fine ting på ønskelisten:)
    Jeg og ønsker meg et slikt vitrineskap, men mitt måtte hatt vanlige dører nederst, trenger å skjule noe :)) Var foressten en veldig fin pris på det skapet der:)

    Ha en fin fin kveld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant prisen er god? Har så mye hagemøbler og maling og ting og tang å kjøpe nå, så føler ikke jeg kan ta meg råd til skapet enda uansett, men håper å få kjøpt det veldig snart. Kjempefint, synes jeg. :)

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!