lørdag 30. mai 2015

Rosa drøm






Adlinks:
Åhh, skulle så gjerne hatt denne fine hageslangen! Men jeg må vel bare innse at når jeg velger å bo med fem menn (én voksen mann og fire tenåringsgutter) så er det begrenset hvor mye rosa jeg får lov å omgi meg med ...

Den koster kr. 995,- hos Room21 (mye dyrere andre steder, har jeg sett!), og den finnes i mange andre fine farger og, men den prisen synes jeg kun er å forsvare hvis slangen er rosa, haha!

Kim synes de er helt fine i alle andre farger, mens jeg ønsker meg kun den rosa.

Jaja, får vel finne noe annet å bruke tusenlappen på ... ;)

Foto: Gardenglory.se

4 kommentarer:

  1. De er knallfine!!
    Men jeg er enig med deg - KUN rosa som gjelder:)

    PS: det er foressten mye annet fint mn kan finne til en tusing og :))

    Ha en fin fin søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er det, heldigvis, haha!

      Slett
  2. Den är en sådan där OMG jag vill ha grej. MEN jag tvivlar på att min bättre halvdel vidder att stå & vattna trädgården med rosa hageslange, så jag får bruks de pengens den koster på noe annet tänker jag ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, akkurat det som er saken, her og. :-P

      Slett

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!