fredag 12. juni 2015

Kuleste plakaten



Er du hundeier regner jeg med du også er kjent med at sofaer og annet interiør liksom ikke er helt det samme som før du fikk bikkje. Mesteparten av interiøret her i huset er i alle fall dekket med hundehår. Beige nåler som er umulig å få bort. Å ha fin sofa har vi gitt opp for lengst. Og klesruller er stor forbruksvare her hos oss.

Dette vil jeg si er bakdelen ved å ha hund.

Men jeg liker én kobling med interiør og hund (bortsett fra den åpenbare kose-med-bikkje-i-sofaen-situasjonen, som er noe av det beste i verden!) og det er morsomme innslag av hund i interiøret - det synes jeg er superkult. :)


Jeg fant denne fine hundeplakaten hos nettbutikken Urban outfitters - er den ikke fin!?

Her ser du et nærmere utsnitt:


Fine tegninger og litt beskrivelse av de forskjellige hunderasene, og ser du nesten nederst til høyre der, ser du en liten frenchie og. :)

Plakaten er 45.5cm bred og 61cm høy, den koster ca. kr. 350,- og du finner den her.


Fant denne dørmatta i samme nettbutikk. Morsom! Den vurderer jeg å skaffe meg.

Den koster ca. kr. 210,- og du finner den her.

Ønsker deg en bjeffende fin tirsdag! ;)

For flere kjøtere i interiøret, klikk her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!