onsdag 17. august 2016

Bulldogmania


Jeg finner mange festlige bulldogprodukter rundt i butikkene, men denne var ny for meg.


En fargeleggingsbok for hundegærne! Jeg har for lengst sluttet med fargelegging, har vel ikke holdt på med det siden jeg var 10, eller noe, men det er jo faktisk veldig in i tiden nå. Jeg har også lest et sted at det å fargelegge skal redusere stress og i ro i sjela - så kanskje det er noe for deg? :)

I så fall selges den på Urban Outfitters.  




Urban Outfitters får du også tak i en søt singlet med frenchies på, dersom du er i beite for noe sånt. :)


... Og apropos bulldogs, så fylte min egen franske 5 år i går. Her feirer han med hundeøl og kyllingpaté. :)

Mer bulldogstæsj? Se her.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding, setter stor pris på å høre fra deg!